خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لوشامپیونه| مارسی به آسانی برد و به رده دوم جدول برگشت

لوشامپیونه| مارسی به آسانی برد و به رده دوم جدول برگشت
شاگردان خورخه سامپائولی با کسب یک برد قاطع بیرون از خانه مقابل تیم برست، بار دیگر به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده PSG، صدرنشین جدول لوشامپیونه تبدیل شدند.
به گزارش مستر90، در آخرین بازی از هفته بیست‌‌و‌هشتم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال مارسی، در خانه تیم برس با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست یافت.

ژرسون در دقیقه 3، آرکادیوش میلیک در دقیقه 63، اَمین حارث در دقیقه 71 و چنگیز اوندر در دقیقه 2+90 چهار گل مارسی را به ثمر رساندند تا این تیم 50 امتیازی شود و با تفاضل گل بهتر نسبت به نیس، رده دوم را از چنگ این تیم درآورد. این در حالی است که [سأ با حاشیه امنیتی 15 امتیازی صدرنشین و پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی لوشامپیونه است.

تیم برست هم که تنها گلش در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط ایروین کاردونا به ثمر رسید، با قبول یازدهمین شکستش در این فصل با 35 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه المپیک مارسی برست اخبار برست اخبار المپیک مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 Sporties_fa@1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi